ÜRGMEES ja Ühendatud Ürgmehed (2 DVD + CD)

16 01 2010

WOW!!! See kõik oligi nii hea ja paremgi veel kui ma iganes ette kujutasin. Mingi kurjam minu eluteel sättis alati nii, et ei jõudnud ma neid ühendatud mehi vaatama, aga kuna nad nüüd kenasti kodus vaadatavad on, siis lõpuks ometi õnnestus. Oi, ma olen rahul.
Kui ma oleksin Kütt, siis peaks ma vist ütlema midagi stiilis “Pe..se, Kur..ima Türah..nlased – si..ks kõvaga tehtud asi!”  Korilasena peaks ma laskuma oma tunnetest rääkimisse. Aga vot ei lasku. Ütlen lihtsalt mõned märklaused:
1. Rob Beckeri tekst on hea. Võtab naerma, mõtlema ja paaril korral isegi kriibib päris valusa tõena hinge.
2. Jan Uuspõld on …noh, kurjam, on ikka andekas! Väga.
3. Tanel Padar ja The Sun on tasemel hääd.
4. Mihkel Raud on mõnus vana rokipeer. Kiusab kitra ja laulab oma isa lugu, sellest kuidas Musta Pori Näkku loobib… Hää. Väga hää.
5. Ines on ilus nagu ime ja kuum nagu keris, millele visatud vesi aurustub enne kui silma pilgutada jõuad.
6. Tagasi Uuspõllu juurde – kordan veel ja veel ja veel – Puhas Anne (ja ilmselt ikka ka omajagu Tööd).
Oi, ma olen rahul!
10/10

PS Ürgmeest saab veel viimaseid kordi lavalt vaadata. Ühendatud mehi enam mitte.
PPS Tänud Ennule oma plaate jagamast.

Actions

Information

Leave a Reply

