RAAMAT: Liis Kängsepp: Mina, vandersell Lõuna-Ameerika päevik

27 01 2010

Seekord, siis vahelduseks Minu-raamatutele, üks Mina-raamat. Aga on ka see maailma avastamisest ja enese otsimisest. Kui Liisi eelmine raamat oli Argentinast (ja vabatahtlikutööst), siis käesolev on lihtsalt Liisi ja maailm. Õigemini küll Liisi ja Lõuna-Ameerika.
Aga kurb on see raamat. Ei ole autor silmad ja hing avali maailmaavastaja. Teda ajab teele see,  et naasnuna Eestisse, ei ole ta siin õnnelik, samas…Vabandatagu minu tõlgendus, võibolla on tegelikus elus kõik teisiti, aga lugedes jääb mulje, et ega ikka enese eest ei põgene. Seiklustel Lõuna-Ameerikas on väsimuse mekk man.
Loodan, et autor on nüüdseks teinud rahu enesega ning on ankurdanud end seal, kuhu ta raamatu lõpus jäi.  Sest kui elus on periood, kus inimene vajab oma pesusahtlit ja korduvalt sama vaadet oma aknast, siis on see vajalik.
Kokkuvõtvalt:

  • Kahju oli autorist, kelle elurõõm tunkuhugi kadunud. Võibolla aitaks hoopis mõni palveränd või hoopis midagi/kedagi, mis/kes Lõuna-Ameerikast eemal. Pariis?:)
  • Kõrva/silma jäi hõõruma üks täiesti pisike detail, aga autor nimetab tüdrukuks (kes on sunnitud aborti tegema) kuue lapsega üksikema.  Ma arvan, et tütarlapsest on kuue lapse sünniga ikka naine sirgunud:)
  • Viimase peatüki ees olev maakirjeldusleht (kordab eelpool olnut) annab valed ajamärgid.

7/10

Actions

Information

One response

15 04 2012
Liis

Ma olen alati imetlenud selliseid inimesi, kes ihtsalt lähevad! Oli kohti, kus sai naerda ja oli kohti, mis muutsid nukraks. Hea kerge lugeda.Väga mõnus raamat. Kunagi teeks isegi sellise reisi 🙂

Leave a Reply

