FILM: Mis su nimi on?

1 02 2010

(Kaader filmist. Pärineb Postimehe galeriist.)

No vot siis. Et mida sisi öelda. Mitu päeva juba mõtlen, et mida öelda, kuidas öelda ja kas öelda. Kuni täna hommikul lugesin minu arvates väga hääd kaja filmile: Hendrik Alla “Fundamentaalsed küsimused Eesti filmis: «Mis su nimi on?»

Selle kaja eest minu käest küll 10/10.

Aga mu enda kaja? Kui ma need 13 minutit olin ära kaenud, siis esimene mulje oli õõvastav, teine ajas naerma ja kolmas hakkas analüüsima ja sünteesima. Arvan, et Avdjuško & Co on oma edevuses, mängulisuses, piiride katsetamises jne teinud ühe korralikku hüppe meie väiksesse kohalikku konnatiiki. On mida mõelda, on mida arutada. Samas, ega keegi eriti pikalt julge arvata. Kõik sahistavad vaikselt omaette kuluaarides. Meie väiksus ja me kõik kõiki teame-tunneme annab filmile veel omakorda lisaks ühe mõttepinna. Lisaks paljudele teistele. Muudkui mõtle. Lõbus.
Ausalt. Tegelikult ka on lõbus. Ei saa nii lõpmata tõsised luterlased olla.
Hindeskaala: 6.5/10

Actions

Information

One response

1 02 2010
Paawo

Erialakoolis oli mul üks õpetaja, kes oskas mõne kõrvalise tehnilise küsimuse peale pool tundi igasugu asjadest pajatada aga see oli selline ilus ümmargune viinalaua jutt, mis teavitas, et ega ta tuhkagi seda asja ei jaga ja ma ka targemaks ei saanud.

Mulle küll paistis, et Avdjuško lihtsalt irvitas keigari üle. On meil ka linnatänavatel nii, et kõikjal homod liputavad ringi ja vilistavad järele. Või. Priimägi lihtsalt kujutab ette, et ta on tähtis ja armastatud, samas kui enamik ei tea ta nimegi.

Ei saa aru, mis sa sellest viidatud tekstist leidsid. Iga kord, kui ma mõne filmiblogi kaudu juhtun taolist ajalehe-arvustust lugema läheb blogimise isu ära. Miks nad niisama tühja lahmivad? Kas targa ja asjakohase iva kaasaandmine oleks liiga palju küsitud tasutud kirjutiselt?

Leave a Reply

