KEHA ja KULTUUR: Wii Fit Plus

3 02 2010

Me oleme juba varsti kaks aastat sõbrad. Mina ja Wii Fit ja tema uuem versioon Wii Fit Plus. Ütleme, et ma ei usu, et Wii Fit nüüd oleks tervele inimesele kehalise koormuse saamise abivahendiks, aga tal on omad voorused.
Minu ja Fiti sõprus on varahommikune. Igal hommikul. Pool tundi. Hommikuvõimlemise asemel. Kes käib koeraga jalutamas, kes võimleb, kes tirib teki üle nina ja magab lisapooltunni, kes küpsetab pannkooke – mina veedan Fitiga aega. Igav pole senini hakanud. Või kui hakkab, siis tatsan niisama Fiti plaadil ja vaatan samal ajal telekast hommikuprogrammi.
Wii Fit Plus on Fitist muidugi ilusam-valikurikkam-targem. Hää oli see, et Fitilt sai Plusile andmed üle kanda – seega sai ka „vana sõprus“ dokumenteeritult Plusile selgeks.
Mis siis on Wii Fit (Plus)? Mängude kogumik ja kaal. Nn mängud jagunevad alamkategooriateks: jooga, tasakaaluharjutused, jõuharjutused jne. Iga harjutuse eest loetakse kokku nii kulunud aeg kui kulutatud kalorid. Virtuaalne treener näitab jõu- ja joogaharjutused ette. Tõsise jõusaali aurat ja hingust pole, mängude osa tuletab paljuski lapsepõlve meelde.
Minule igatahes hommikuseks ärkamiseks piisab.
Neile, kes ei tea, millest jutt: lugege siit.
Huvitav, kui palju meil Wii Fiti sõpru on?

Actions

Information

2 responses

19 02 2010
madis

ma olen suur fänn, Wii Fit + http://www.kaaluabi.ee ja vähemalt minu kaal mühinal langeb

20 02 2010
wii

nice wii info

Leave a Reply

