FILM/OSCARI NOMINENT: District 9/ 9. rajoon

16 02 2010

Ma olen kohe mitu päeva vaikinud. Mõtlesin, et võibolla pole isegi aus, et ma sellest filmist kirjutan.  Pole absoluutselt minu žanr. Tõsi, ideestik – inimesed on julmad manipulaatorid, on piisavalt rämedate-jämedate joontega ette mängitud (ja eks see paljuski tõsi ole, või siis, et ettevaatavalt hoiatav).  See oleks siis plusspoolel.  Samuti hoiatavad sõrmeviibutused meie (st inimkonna) poole, et me kipume kõike, mis võõras, ülimusliku jõu positsioonilt kohtlema – kõik on õige. Aga…
Kõik need limased hiidelukad, prügilad, sõjamasinad, agul – kuidagi jämedate pliiatsijoontena tundusid  mu silmale.  Aga nagu ma juba mainisin – ei ole minu žanr. Teismeline oli väga pöördes ja kiitis filmi iga kandi pealt. Saa siis aru. Teismelisele poisile meeldib ja akadeemia austab nominatsioonidega. Mina ei mõista. Loodan, et Kuldmehikesi ei jagu, juba nominatsioonid on liiast. Ok – silmamoondamise eest tehnika abil, selle eest võib kiita.

Kuldmehikeste nominatsioonid:

  • Film Editing
  • Best Picture
  • Visual Effects
  • Writing (Adapted Screenplay)

5/10

PS Täiesti teisest, reaalsest maailmast. Uskuge mind – Sõbrad on Sõbrad on Sõbrad! Aitähhhh…

Actions

Information

Leave a Reply

