ELUST ENESEST: Reklaam, mis vihastab-vihastab-vihastab

12 03 2010

Ma olen piisavalt tolerantne inimene, aga see reklaam ületab minu jaoks kõik eetika ja  terve mõistuse piirid.  Ja nagu oleks televersioonist vähe, on nüüd ka printreklaamid ilmunud. See, pagan võtaks, on üldise eetika küsimus. Miks me lubame kiirlaenufirmal reklaamida ennast läbi noore pere, kes enesele kiirlaenuga titevoodi ostab. Krt, kas me olemegi sellised! Mind solvab! Ja ma ei mõista, mis on selle reklaami tegija ja tellija peades, hingest ma ei räägigi! Krt!

Actions

Information

6 responses

12 03 2010
Dr. Zoidberg

No nii hull ka ei ole. siuke juustune on lihtsalt.

hullem oleks ju mingi poolkõngev vanamoor ja tekst “Haigekassa mu emale valuvaigisteid ei väljastanud ning pidime need ise hankima. Natukene jäi puudu, kuid Credit24 aitas. Nüüd saab mu ema surra ilma valudest tulenevate piinadeta”

12 03 2010
zeeta

nu tellija on muidugi oma toodet promomas, selge see. laenajate hulk kahaneb, vaja ennast agressiivsemalt myya. kelle asi, kuidas mingi noor v vana pere toime tuleb! kui sellest räägid, saad tagurlase sildi kylge.

12 03 2010
Jaanus (Xipe)

Õm, Dr. Zoidberg, ei, see ei oleks hullem. See oleks isegi päris mõistlik.

12 03 2010
Jaanus (Xipe)

Vana naisterahva surmajuhtum on ju siiski ühekordne. Noore pere tulevikuga mängimine on veidi karmim. Äkki jääb järgmine kord, kuna lapsevankri eest maksmise võlad veel kaelas, raha puudu ka mähkmete ja esimeste riiete ostmisest ja on tarvis teine võlg võtta.

Teine reklaam võiks olla umbes sellise sisuga, et näe, jäime võlgade tõttu majast ilma, kuid 3-aastasele pojale oli tarvis riideid osta, muidu on autos natuke jahe magada. Õnneks tuli cerdit24 appi.

12 03 2010
Dr. Zoidberg

olgugi, et mulle meeldiks foto surevast inimesest rohkem, siis sinu näide on parem, jeesh

12 03 2010
zeeta

näha neh, et kõvad mehed siin tahavad vanu naisi suremas näha. Elagu mehed ja nende tydrukud! 😛

Leave a Reply

