RAAMAT JA FILM: Alice Sebold. Minu armsad luud

31 03 2010

Kuna blog.tr.ee endiselt pilti ei toeta, siis ilma esikaane ja postrita.  Pilti vaata siit.

Mulle meeldib lugeda algatuseks läbi raamat ja siis vaadata “magustoiduks” filmi peale.  Olen enese jaoks sõnastanud, et raamat on kui algdokument ja film on siis kommentaaridega algdokument ja tihti ka lihtsalt puhas kommentaarium või tsitaadikogu. Sestap tundub mulle järjekord raamatult filmile loogilisena.
“Minu armsad luud” on mõlemad väga head, nii raamat kui film. Kuigi, erinevusi on. Film on lihtsakoelisem, mõned loole  sügavust  lisavad tegevusliinid on välja jäetud ja läbi selle on ka kogu lugu väheke teistmoodi, aga põhiolemus on sama. Lugu on sama. Kannatused on samad ja lõpuks saabuv vabanemine on sama.

Hästi kirjutatud karm raamat, hästi tehtud film. Mõlema kohta võib öelda isegi (kummastav küll, antud kontekstis, aga siiski), et armsad, soojad ja südamlikud. Kummastav, aga seda nii raamat kui film on. Hoolimata sellest, et teema on õõvastav, on see antud edasi …soojalt. Selline vastuolu, aga heas mõttes.

Filmis on palju häid osatäitmisi, väga head kostüümid ja dekoratsioonid.

9/10 nii raamatule kui filmile.
Soovitan soojalt sooja õõva:)!

Actions

Information

One response

24 06 2012
Esmaspäeval, 25. juunil TV3-s kell 22.30 “Minu armsad luud” « Loe seda, mida Sa filmis ei näinud

[…] ja filmi võrdlus: Britta blogis Elu ei ole ainult karusselliga sõitmine Sirts Segases maailmas Anonüümselt […]

Leave a Reply

