Aeg möödub, aeg pöördub, aeg voolab liivakellas…

30 08 2010

Vaikus on siin olnud juba pikemat aega.
Vaikus blogis, mitte minus. Mul on olnud puhkus: hunnitu aeg raamatute ja filmidega; sekka isegi mõni merevees suvitamine. Mul on olnud juba jupp aega kiire tööl.
Mul on olnud enesesse vaatamisi, kohumisi, taaskohtumisi. On olnud…noh, küll tuleb veelgi.
Mis oluline: on olnud mitmeid äratundmisi. Neid, mis suruvad sulle reaalsuse silmade ette ja sunnivad vaatama. Neid, mis näitavad kaugelt virvatuld ja sa vaatad ise.
Sai vihjetena kirja, eks ma ise tean, mis nende vihjete taga peitub. Oluline: ma tegelikult ikka meeletult armastan elu; või vähemalt seda kosmilist hetkejagamist, mis mul hetkel läbida on. Nii palju on olnud, nii palju on ees…
Kui seda tulevikku vaid jaguks.
Eks ma nüüd olen sügises ja hakkan oma tavapäraseid filmi-, kunsti-, muusika-, foto- ja  raamatuelamusi jagama. Sekka natuke mõtteid Elust Enesest.
Elu, armastan sind ja neid, kellega seda jagan!

PS Elu ongi ilmselt selline nagu mõned aastad tagasi pildile pyydsin: värviline ja hall, liblikas keerutamas ühte teiseks – tasakaal ja vastuolud.

Actions

Information

Leave a Reply

