RAAMAT: Elizabeth Gilbert. ABIELUTÕOTUS

20 12 2010

Tegelikult on blogis juba pikemat aega vaikus valitsenud. Häbi. Ei ole aega võtnud ja jaganud. Jaganud emotsioone. Aga emotsioone on palju olnud. Hoolimata kiiretest aegadest töö juures, olen ikkagi päris palju lugenud ja vaadanud, kuulanud ja kogenud. Eks ma püüan mõned emotsioonid tagantjärgi kirja panna ja edaspidi järjepidevam olla. Asja juurde.

Mulle väga meeldis Elizabeth Gilberti siseotsingu raamat. Filmil polnud ka viga. (Jaganud olen mõtteid ja emotsioone siis:
https://veraprima.wordpress.com/2009/02/04/raamat-elizabeth-gilbert-soo-palveta-armasta/
https://veraprima.wordpress.com/2010/09/23/film-soo-palveta-armasta/).
Ütlen ausalt, et oli elevil kui laps kommipoes kui uus raamat (tänud Helen ja Hasso) minu käte vahele jõudis. Lugesin, lugesin, lugesin. Ja pean ütlema, et oli väga pettunud. Nagu üks teine autor oleks loo kirjutanud. Tõsi, viimastel lehekülgedel ta ka ise natuke sõrmeotsapidi vabandab, et olid rasked ajad ja, et kirjutas selleks, et eneses selgusele jõuda… Olgu, aga see ei olnud üldse selle sädeleva, eneseiroonilise, vapra etc etc autori raamat. See oli üks lõputu otsimine ja ving, hala ja itk, sekka põhjenduste otsimist.
Ma loodan siiralt, et see oli ehk nn Teise Suure Raamatu needus ja Elizabeth Gilberti järgmine romaan on endiselt eelmiseid vääriv. (Vähemalt on tema avalikud esinemised senini sädelevad). Eks tulevik näitab. Aga ma väga loodan, et abieluhirm ja abielu ei ole tapnud Loojat.

2,5/10

Actions

Information

5 responses

20 12 2010
kitty

oi, mulle just meeldis see uus raamat palju rohkem kui eelmine. võibolla on asi mu enda väikeses silmaringis, aga ma sain sealt nii palju huvitavaid fakte ja teooriaid teada. võtsingi seda populaarteadusliku raamatuna, ei oodanud sealt mingit erilist arenguromaani (see, et lõpus mingi leppimine abieluga siiski saabus, oli pigem ootamatuks boonuseks). mul ei olnud söö-palveta-armasta vastu ka eriti midagi, aga pigem siiski nimetaks toda hala, itku ja vingu raamatuks…

maitsed on ikka nii erinevad, kas pole?:)

20 12 2010
veraprima

Tegelikult ongi ju lahe, et maitsed on erinevad:)!!!

21 12 2010
helent

Mulle ka ei meeldinud. Aga ma ei julenud seda enne öelda, kui Sul raamat loetud!

21 12 2010
veraprima

:))) Vähemalt pole ma üksi oma arvamusega:) Tänud:)

4 12 2016

Leave a Reply

