ELUST ENESEST: lihtsalt lõunasöögist

26 01 2011

Pikad päevad kontoris. Tervise huvides peaks lõunat sööma. Tõsi, ma tean küll, et kõige targem/odavam/tervislikum on penipaunake enesele tööle kaasa võtta. Aga ma olen laisk ja tegelikult on väga tervislik end päeva jooksul natukeseks ajaks kontorilaua tagant ka jalule liigutada. Seega: vajalik leida söögikoht, mis oleks kontorile lähedal, söök oleks kvaliteetne, hind mõistlik, teenindus kiire, tuba soe ja söögilaud puhas. Seda kõike polegi nii lihtne koosluses leida. Vähemalt siis kui kontor on Tallinna kesklinnas.
Aegajalt mulle tundub, et kesklinna kontoriinimesed peaksid moodustama ühisrinde või ühise teadmistepanga: kus mida, mis hinna eest ja mis kvaliteediga pakutakse. Igatahes püüan oma kogemusi hakata tasapisi jagama.
Miks alles nüüd? Vabanduseks ja hoiatuseks teistele kontoriinimestele. Kui kümmekond aastat kontoris lõunat ignoreerida, siis pikapeale hakkab ikka tervis pahandama küll. Seega: lõuna on oluline.
Täna siis kiidan. Tallinna kesklinnas on minu lemmik lõunasupi koht Cubanita (Narva mnt. Vaata fotot. Uksest sisse II korrus).
Nende lõunapkkumises on supp 1.60 (25.- vanas rahas) . Supp tuuakse saiakesega, korralikus taldrikus, kiirelt. Interjöör on puhas, ilus, muusika on …:) .
Soovitan proovida. Minu üks vaieldamatuid lemmikuid. Lõunapakkumiste nädalalist  on siin.
Olen väga tänulik kui oma kogemusi ja lemmikkohti jagate.
Head isu!

 

 

Actions

Information

Leave a Reply

