ELUST ENESEST: Veel mõnusatest lõunasöögikohtadest

9 02 2011


Pilt on tühja kõhu tekitamiseks. Legendaarne portal cake. Õigemini küll tükike sellest. Autoriks mu poeg. Aga nüüd Tallinna lõunasöögikohtadest.
Ma “saen” seda teemat siin nüri järjekindlusega korra nädalas. Kõik selle nimel, et saaks jagada kogetut.
Teeks sel korral nii, et mina panen siia kolm mõnusat kogemust kirja ja iga lugeja lisab kommentaari mõne oma meeldiva kogemuse.  Ma oleksin väga tänulik ja teeksin hiljem kasvõi kokkuvõtte. Tallinna kontoriinimesed oleksid rõõmsad. Deal?:)!
Minu lubatud kolm.
1. Narva maanteel on koht nimega Kompott. Nende pekikõrnestega mulgipuder on tõeline. Nagu ka tooraine ja kõik muugi, mida seal tehakse. Interjöör tuletab vanaema ja lapsepõlve meelde. Tasub kindlasti külastada. Ja kindel on, et need, kelledele selline stiil sobib, satuvad vaimustusse.
2. Kadrioru pargis on kohvik. Kodukülg siin. Imearmas. Dekadentlik. Hea kohv ja suussulavad tordiviilud. Kui on Halva Tuju Päev, siis tunnike sealses kohvikus ja sülega magusakaloreid ravivad raudselt.
3. Limonaadikinos on söögikoht. Kodukülg siin. Nende päevapakkumised on head. Aga parim on supi- ja pitsapuhvet (kl 15ni äripäeviti). 65 vana raha eest saab nii suppi (valikus 4) kui pitsat (valikus 2-3) ja saiakesi ürdivõiga. Kiire ja maitsev.
Teie soovitusi…

 

Actions

Information

4 responses

9 02 2011
kaur

Kogu lugupidamise juures Park Cafe vastu – pole ma aru saanud, et seal lõunat saaks süüa.

Kompott peletas mu esimesel külastusel nii ära, et väga tühjast kõhust hoolimata ei istunud me isegi lauda mitte. Ehk võiks uuesti proovida…

10 02 2011
veraprima

Park Cafe ongi selline Paha Tuju Peletamise koht. Mõnikord on lihtsalt tarvis korraliku lõuna asemel ennast koogikesega hellitada:)
Ja ma soovitan Kompotti ikkagi “proovida”. Kuigi, nagu ma ütlesin: Kompott, kas meeldib või mitte.
Head isu:)!
Aga sinupoolsed soovitused?!?:)

24 02 2011
leho

eesti mees on ikka ara verega küll kui mingi kompott suudab ta ära peletada.

19 02 2011
vuuduu

Kus see Kompott on? Tundub minu teema. Ma ise – nii harva kui ma Tallinnas käingi – astun ikka ja jälle Tiigrikäppa sisse (EE toimetuse lähedal), Ahtri tn. Head kodused toidud ja hinnad ka möistlikud – nii juba 10 aastat. Ymberkaudu on kohti tulnud ja läinud, Tiigrikäpp pysib, ja et pysiks kaua, hoian pöialt.
Kopli tn (Telliskivi trammipt vastas)on ka tore söögikoht, aga kuna hinnad on soodsad, on veidi ylerahvastatud (sel aastal pole käinud). Kadriorus ökokohvik oli ka tore, aga ysna kallis koht, aadressi ei mäleta ja nime ka mitte. Üliöpilaste teel juures olev kaukaasia grillikoht olevat hea, veel pole jöudnud. Kiidetud BabyBack Tabasalus valmistas pettumuse möned aastad tagasi, nyyd ei tea.
Paljudest kadunud kohtadest on kahju…nagu Apollo Viru tn 2.korruse kohvik, ödusaim koht, mida olen Tallinnas kasutanud puhkepausiks, väikseks kohviks-koogiks raamatute sirvimise juurde.

Leave a Reply

