ELUST ENESEST: Eesti laul 2011 – ootuses

26 02 2011

Täna on siis See Õhtu. Meelelahutus kodumaisel moel euroopalikus kastmes. Mida ma õhtult ootan?
Kuna piletid olid minu meelest liigkallid, siis panustan selle raha pigem toidulauda ja lasen tagumistel palgetel diivani embuses logeleda. Lootuses, et saate heli on parem kui poolfinaalide ajal.
Erilist elevust pole, sest isiklikku favoriiti mul pole ja Avandit ka pole. Ainult Sepp. Samamoodi on esinejate ja lauludega: natuke nagu on, aga samas ka mitte.
Ithaka Maria on särav noor naine, oskab laulda ja viisi pidada, aga laul on liiga slaavilik ja tõmbab liiga paralleele ühe eelmise eurotähega. Kahju. Kokkuvõtvalt: mulle laul ei meeldi. Aga kihveokontoris vist panustaksin just sellel loole. Plusspooleks on nn story: laulu saamislugu, miinuseks plagiaadisoo serval kõndimine.
Rolf on 100% Eurovisooni esineja. Aga All & Now pole See Laul. Kahju.
Jana Kask. Hiilgav hääl. Aga minu meelest puudub tal see Jumalik Sära, milleta ei saa  rahva lemmikuks.
Getter on tubli ja ilus noor inimene. Tema tiim meenutab meeriklaste seriaali Glee seltskonda. Kindlasti oleks tema see esineja, kes saaks Eurovisioonist kõige suurema emotsionaalse elamuse. Noor inimene. Unistuste ja ideaalidega. Lugu üle keskmise, aga soola ja pipart ning elu- ja lavakogemust jääb veel vajaka.
Victoria – minu silma-kõrva ja maitse jaoks on ta Toode. Hea ja korralik Toode. Ei muud.
Noorkuu poisid on oma “otsingutes” kuidagi pidetud…midagi on väga valesti.
Orelipoiss on mede eneste oma. Kahjuks ei mõisteta ilmselt kirevavärvilisel eurovõistlusel mede  keelt ja meelt.
Outloudz. Tegelikult peaksid nemad võitma ja sõitma.
MID ja Mimicry – ei ole minu teetassis nad sel korral.
Eks õhtu toob selgust.
PS. Rõõm oleks, kui hääleandjate hulk oleks märkimisväärne, mitte marginaalne.

 

 

 

 

 

Actions

Information

Leave a Reply

