TOIT: Ahjuomlett…millega iganes

20 03 2011

Aastaid püüdsin ma teha head omletti ja ebaõnnestusin korduvalt. Ma olin omelti super-ebaõnnestuja. Tundus ääretult ebaõiglane, et kuigi ma suutsin köögis enamvähem korralikult peaagu kõigis valdkondades oime tulla, siis elementaarse omletiga mitte.
Heitsin kõrvale katsetused pannil ja asusin omletiga ahju ründama. Tulemused olid endiselt otsadest kõrbenud, keskelt lagunevad, vale struktuuriga. Kuniks leidsin lihtsa lahenduse – veevann. Ma ei tea, miks ma polnud seda suutnud enne välja mõelda, miks ma polnud internetist otsinud. Ilmselt puhtalt eneseuhkusest – elementaarne omlett ja loll kokk. Igatahes lollikindel ja maitsev lahendus on selline.

Vajad:
9 muna,
500 ml piima,
soola,
1,5 tl küpsetuspulbrit,
paretud sinki/suitsukala/mida iganes hing ihaldab

Toimi nii:
Munad, sool, piim, küsetuspulber segada. Mina teen seda saumiksriga. Täidis kõrgete servadega vormi põhja, segu peale. Kõrgete servadega küpsetuspann ahju, vorm omletiga sinna peale ja kõrgete servadega ahjupannile umbes 2 cm vett. Küpsetada 175-180 kraadises ahjus umbes 40 minutit (mõnikord vähem, mõnikord rohkem. Oleneb pannidest ja ahjust). Oluline, et omlett oleks hüübinud, natuke kerkinud ja kenasti läbi küpsenud.
Kogu maagia. Nii lihtne see ongi.

 

Actions

Information

Leave a Reply

