TOIT: Dao Hua

13 04 2011

Seal, kus vanasti oli Tallinnas Õlletorn (klikka siin), on nüüd keskmisest väheke peenem “hiinakas” Dao Hua. Õlletorn tundub ka alles olevat, aga sissepääsuga nurga tagant ja väiksemal pinnal. Vähemalt sain mina nii aru.
Dao Huas on hiinlasest kokk, omajagu kitšhi sisekujunduses ja hiina muusika taustaks.
Teenindav personal on püüdlik. Esimest korda käies teenindas väga oskuslik noorhärra, teisel korral väga püüdlik slaavitar.
Hinnad on natuke kõrgemad kui kiirtoidukates, aga lõunapakkumine (tööpäeviti kl 12-15) hakkas silma komplektidega (praetud liha nudlitega, salat, supp) – 5 EURi. Mis on ju väga hea hind. Kahjuks olen ma tööpäeviti lõuna ajal hoopis mujal, ju jääbki see lõunapakkumine maitsmata. Kaardilt tellides on nuudlid 4 ja lihavaagnad vahemikus 7-11 umbes, salatitupsuke 3. Samas: 10 pelmeeni (kastmega, viivad keele alla) on ka 5 raha.
Mis eristab tavahiinakatest on see, et söögikoht ei lõhna kaugelt selle harjumuspärase hiinaka hõnguga. Toit, mis lauale tuuakse lõhnab. Iga  pala omal moel.
Minu arvates on sellel kohal arengupotentsiaali ja lootust püsima jääda.
Kodukülg on hetkel küll vähekõnekas (klikka siin).
Piltide kvaliteedi pärast vabandan. Telefoniga ja hämaras välguga:(

This slideshow requires JavaScript.

Actions

Information

4 responses

13 04 2011
Rents

Kuidas magustoitudega on? Mind ärritab see, et ma pole sattunud ühessegi Hiinakasse, kus oleks normaalne valik (kui üldse) Hiina magustoite.

13 04 2011
veraprima

Kui mu mälu mind nüüd ei peta, siis oli valikus 3 või neli magustoitu. Neist üks oli miski klassikaline jäätis, aga ülejäänud olid mingid puuviljad küpsetatult mingi kastmega. Kuidas need maitsevad või kui hiinapärased need on, vat pole maitsnud ei tea:(
Kusjuures, ega ma ei teagi, kas ja kui ja mida hiinlased üldse magusast peavad…

13 04 2011
Rents

Selles jama ongi, et ma olin pool aastat Austraalias, kus aasialasi ja seega ka aasia kööki oli väga palju, nii et ma tean, et hiinlased ja jaapanlased (kuigi nemad vähem) teevad vägagi häid magustoite. 😦

13 04 2011
veraprima

No vot…nüüd siis tean, et on olemas veel üks minu eest hästi peidetud saladus…
Igatahes, kui ma kuskil Tallinnas Hiina või Jaapani maiustustega söögikoha leian. Jagan teadmist:)

Leave a Reply

