TOIT: Syrtaki Grill (Ülemiste kaubanduskeskuses)

27 04 2011

Syrtakil on ka suurem ja peenem söögikoht Toompeal, aga sinna ma pole jõudnud. See-eest Ülemiste nn grilli olen külastanud mitmel korral.  Ja kui meenutada, siis ikkagi parimad mälestused on mu kõhul nende savipotikeses mingist pajaroast.
Gyros-road on neil head. Aga mitte super. Olen mitmel korral söönud ja alati jääb kummitama mõte, et midagi on puudus, aga mis, ei tea.
Viimane kord, mõned päevad tagasi, tegi ka teenindaja meele kurvaks. Loodan, et see oli juhuslik hajameelsus. Pidin oma tellimuse mitemid kordi üle kordama. Ei saanud ta aru, mitut toitu ma tahan, mis jooke soovin. Oli selline hajevil. Naeratust oleks olnud liiast juba loota.
Ma ausõna ei saa aru, miks töötavad teenindajatena inimesed, kelledele see amet ei meeldi. Kui sa ikka kliendile naeratada ei saa/ei oska/ei taha – ära siis tööta sellises kohas. Ausalt. Austagem oma tööd.

Syrtaki kodukülg: www.syrtaki.ee

Actions

Information

3 responses

27 04 2011
offf

Viimati kui Syrtakis käisin, siis ignooris teenindaja meid niivõrd Kõigest Jõust, et 5 minuti möödumisel korjasime asjad ja lapsed kokku ja läksime Toit’si.
Oma osa selles otsuses mängis ka see, et Syrtaki oli jumala inimtühi.

27 04 2011
Gea

Nii palju kui mina sellest söögikohast mööda käinud olen, on see peaaegu alati täiesti tühi. Minu arust võiks Ülemistest mõni korralik söögikoht ka olla. Siiani pole ma seda leidnud 😦

29 04 2011
Indigoaalane

kas Sa võiksid, palun, ära käia ka Pärnu mnt Argentiina restoranis? Pidi hea liha olema, aga tahaks spetsi hinnangut:)

Leave a Reply

