TOIT: Brüleekreem ehk crème brûlée – Restoran Platz

7 05 2011

Crème brûlée’ga on mul oma isiklik suhe. Nimelt ei mäleta ma seda magustoitu oma lapsepõlvest, teismeeast ega kaunist noorusajast. Esimesed kokkupuuted olid alles pelgad 5-6 aastat tagasi. Ei tea miks? Vene ajal olid küll crème brûlée maitsega jäätised ja kihisevad soodaveed, aga crème brûlée ise oli nagu mingi müütiline ime. Kas ainult minu jaoks? See vääriks uurimist. Kas punaajastul oli crème brûlée magustoiduna saadaval peenemates puhvetites?
Igatahes olen ma viimasel ajal sellesse maiustusse vaikselt armunud. Võibolla peaks ostima parimat, mida (ja kus pakutakse). Vaatab, kas viitsimist ja järjepidevust jagub.
Restoran Platzi (www.platz.ee) oma saab igatahes nn “põhjaks”. Seega ei saa hinnet panna, saab võrrelda järgmistega.
Maitselt mõnus, ei liiga jahutatud, ei liiga kuumutatud. Hind 4 uut raha. Olen saanud paremaid ja olen saanud ka kehvemaid. Aga pöial püsti soovitus. Vähemalt praegu.

Actions

Information

Leave a Reply

