TOIT: Babyback Ribs & BBQ (Kristiine keskuses)

9 05 2011

Mulle meeldib USA lõunaosariikide köök. Patuselt päris. Maitseid küllaga ja kaloreid ka. Lühidalt – mõnus. Sestap aegajalt satun ma ikka Babybacki ja Mack’i (palun mitte segi ajada McD-ga:)) Seekord siis taas Babybacki.
Ja saime kõhu täis ja nii hääd kui karvustamist väärivat.
Pisike karvustamine teemal, mida ma ilmselt olen juba korra siin kunagi maininud. Plastikust joogitopsid võivad olla odavtoidukohas, aga Babyback ei ole seda mitte.
Hääd oli palju. Teenindajad on toredad. Minu lemmiksupp on Creole Gumbo  ja see on neil tõesti hea.  BBQ ribid sulasid suus. BBQ Fajitas oli vürtsikas. Hästi vürtsikas. Ma kahjuks ei mäleta, kas see jalapenorikkus oli ka menüüs kirjas. EI virise, aga oleks sööjal etteruttavalt olnud hää ämbrimõõtu veeklaas tellida:)
Aga Southern Style French Cafe Chicken oli tuim. Ilmselgelt kõik oma mahlad kuhugi maha jätnud. Ja oligi pipratera lõunas. Tegelikult olen ma sellistes olukordades hästi ebakindel. Eilne kana oleks tulnud tegelikult kööki tagasi saata. Kuna see ei olnud minu roog ja ma maitsesin seda alles siis kui sööja oli poole peale jõudnud ning kurtis, siis polnud nagu midagi enam teha. Ja kui aus olla,  siis kui see oleks minu roog olnud, ma ei tea, kas oleksin kööki tagasi saatnud. Ühelt poolt tundub, et nagu ei tahaks inimestele ebameeldivusi, samas – mina ju maksan selle eest. Samas, ei taha oma einet rikkuda sekelduste ja selgitustega. Samas, ma pean ennast piisavalt spetsialistiks, et aru saada, milline on kvaliteetne toit ja milline õnnetuseks hukka läinud…Ei teagi, kuidas peaks käituma…
Aga kokkuvõttes saime kogu seltskonnaga ikkagi kõhud täis ja ei lasknud meeleolul langeda.
Ja kui kuivanud kana ja plastikust klaasid välja arvata, oli ju super. Ja pealegi, ka kõige tegijamal juhtub aeg-ajalt.
Ja ju ma ikka nende söögitarre veel astun:)

This slideshow requires JavaScript.

Actions

Information

Leave a Reply

