ELUST ENESEST: …ei jaksa, ei taha…

30 05 2011

…ja üldse on tunne nagu mulli sees lõksus oleval olendil. Ei oskagi seda seisundit kirjeldada, aga nägin ääretult ilusa koreograafiaga tantsuseadet unes sellel teemal. Kõik emotsioonid ja probleemide pundar oli selles olemas. Isegi lahendus. Üks äraütlemata ilus seade. Kahju, et ma enam ise kunagi ei tantsi ja kahju, et mul pole niipalju tantsuharidust, et oskaks unenägusid lavale seada. Aga vähemalt on mul mu unenäod. Alateadvus tegelevat unedes maise ilma probleemidega. Las tegeleb, vähemalt ilusti tegeleb. Ja ma ju tegelikult tean ju ka kõiki kitsaskohti ja teoreetilisi lahendusi. Aga teooria on üks ja praktika on teine.
Ilmselt peab veel selles mullis visklema ja  köidikuid, paelu, nööre, niite kassikangast lahti harutama või siis läbi lõikama. Jaksu ja hingetarkust ja mida kõike selleks vaja on…
On aeg mullis viselda, on aeg kooruda, on aeg…

Actions

Information

One response

30 05 2011
okashiir

just, igaks asjaks oma aeg
ilusad unenäod on justkui moraalne toetus päevastele muredele

Leave a Reply

