ELUS ENESEST: Pangem tänavatel’ tüdrukute nimed…

17 06 2011

Vat selline naiselikkuse jaksu ja võimu kiitvad read on juba pikemata aega Tallinnas Riigiarhiivi maja seina peal. Olen kümneid kordi mõelnud sealt möödudes, et mis ja kes ja miks…Võtsin eile siis lõpuks selle pildi peale. Ja just hetk tagasi mõtlesin, et guugeldaks. Ineternet targem kui meie.
Ja nii oligi. Jõudsin koheselt Hypnobooster’i küljele.
Lugege ja vaadake ise siit.
Tundub, et mulle on meelt mööda. Lähen ka ise ja süvenen.

Actions

Information

2 responses

17 06 2011
Kassu

Olen ka ise sealt sageli möödunud ja suu läheb alati naerule. Iga kord olen ka mõelnud, et võiks pildile püüda ja edasi uurida, aga koju jõudes kui peast pühitud ning mööda sõidan sealt vaid trammiga, millest pildistamine pole just väga lihtne ja spontaanne tegevus. Igatahes aitäh! 🙂

17 06 2011
Trash

Hypnoboosteri album on mu enim oodatud CD. Peatselt, peatselt…

Kodulehelt peaks ka 4 lugu leidma.

Leave a Reply

