ELUST ENESEST: Vat, sulle – eurohind….

18 06 2011

Imeline euromaailm lõi mul eile kohe jupiks ajaks hinge kinni ja kõnevõime olematuks. Kui aus olla, siis isegi tegutsemis- ja reageerimisvõime oli hälvitud.
Lugu iseenesest kõige tavapärasem. Astusime Tartu mnt-l (Maxima poega samas majas) olevasse Euroapteeki, et osta üks kõige tavalisem pakk pabertaskurätikuid. Astusin leti ligi, küsisin. Anti. “50 senti!” kostis letiteenindaja (võibolla isegi proviisor). “50 senti!!????!!!” ahmisin mina õhku. “50 senti, 50 senti!” kinnitati tüdinult leti tagant.
Poetasin poolteovõimelisena küsitud mündi letile ja komberdasin õue õhku ahmima.
Ilmselgelt oleksin ma pidanud küsima, et kas neil tõesti odavamaid pabertaskurätikuid pole ja  kui on, siis miks just sedakõige kallimat sahtlist võetakse ja antakse. Ja muidugi oleks pidanud üldse metsa saatma sellise hinnaga 10 paberist pillimis- ja tatilapi. Aga ausalt, ma olin sõnatu.
Täna uurisin igaks juhust kõikvõimsast Internetist, et  mis sellise taskupaberi hind siis mujal eurotsoonis on. 1,61 eest saab mujal 15 sellist pakki, ütles Internet.
Vat, sulle siis eurot! Igatahes Euroapteegist ei julge ega taha ma küll enam midagi osta.

Actions

Information

One response

19 06 2011
Köögikata

Ahhhhh! Pöördu tarbijakaitsesse!

Leave a Reply

