TOIT: Square Kebab, Vabaduse väljakul (all Ahhaa vastas)

10 07 2011

Ilmselt parim kebabi kohta Tallinnas. Ruumikas, puhas, eredavärviline. Hea koha peal. Enne Square Kebabi oli seal (kui mu mälu ei peta) prantsuse stiilis kohvik. Jääb loota, et kebabi kohal läheb paremini.
Maitsev oli. Ei saa midagi öelda. Kuigi ma pole kebabi-spetsialist.
Väike pipratera ka jutu sekka. Hinnad on pisut liiga kõrged. Kuigi euro tulekuga on üldse väga keeruline aru saada, kui palju täpselt väljas söömise eest küsitakse. Ja kui ma toidu hinna suhtes võin veel vaiki olla, sest alati ei oska öelda, palju maksab tooraine, palju toidu valmistamine. Aga 1.80 pooleliitrise klassikalise koola eest on ikka palju. Isegi siis kui see kenasti külmakapis hoitud on.
Aus soovitus: natuke hindu pügada ja rahvas hakkab seda kohta armastama. Maitses ju hästi!

Actions

Information

3 responses

2 08 2011
Jaan

Sinu sissekande peale läksin ja testisin eelmisel nädalal ära selle Square Kebabi. Nüüd olen seal käinud 6 korda ja lähen täna uuesti. Uskumatult hea toit ja hinnad (söökide omad) on täitsa OK mu meelest.

2 08 2011
veraprima

Rõõm kuulda:)
Ja mida ikka: head isu!

10 08 2011
Janete Tammet

tõesti head kebabid. olen 2 korda käinud ja lähen veel.

Leave a Reply

