Elu on lill – või pigem lill metrooliinil…

8 11 2011

Tõesti, elu oln lill!
Nii palju huvitavat, ilusat, head, toredat toimub. Ma olen taas nagu laps, kellel on suured avali silmad ja püsimatud käed. Kui helesinine kutsikas NLiidu multifilmist, kes kilkab trepist känkskaela alla uperpallitades: ” Pahandused!?! Nad ootavad mind? Nad ootavad mind? Mind!!!!”
Kui kõik;  mis on huvitav, tore, teistmoodi, uus, unustatud vana etc etc; on pahandused, siis – siin ma olen!
Kübeke pipart külmakargesse sügishommikusse; kriimuke elevust laiska lõunasse; kapatäis kannatlikkust pealelõnasesse pürgimusse; rammestust raugesse õhtusse…midagi on puudus, midagi liiast.
Aga elul on taas maitse ja rütm… elu on lill. Ja aina kaunimaks läheb, sest ma usun sellesse. Ma tean.
Kunagi pikemalt.
PS Ja selles kõiges pole midagi amoraalset, keelatut ega paksuks tegevat:)
PPS Igat konna polegi vaja musitada. Ainult valituid. Ja alati on mõni konn, kes ootab Suudlejat:)

 

 

 

 

Actions

Information

Leave a Reply

