TOIT: Vapiano uued maitsed – head ja halvad üllatused

25 11 2011

Käisin mõni aeg tagasi Vapianos. Tegelikult, eks ma satun sinna ikka mõni kord kuus. Isutas salatit süüa. Oleksin ilmselt teinud mingi traditsioonilise valiku, aga kui ma seal salatisabas sabatasin, tuli saalitöötaja, küsis, kas ma nende huvitavaid kuupakkumisi olen maitsnud ja soovitas Insalata Cumberland’i.
Võtsin oma seiklushimu kokku ja otsustasin proovida. Omaenese tarkusest poleks ma seda plaani võtnud. Ja oleksin elamusest ilma jäänud. Vot, oli õite hää. Koostis siis:
INSALATA CUMBERLAND: Värske salat praetud camembert juustuga, värskete viigimarjade, viinamarjade ning kreeka pähklitega. Kastmeks meie suurepärane isetehtud Cumberland–kaste.
Hind 5.20.
Leti peal olid ka mingid huvitavad pudelid, pisikesed 250ml, millede sees pidi olema punaste marjade jook, hea tervisele ja südamele ja mida iganes veel. Uurisin veel tüdrukult leti taga, et kuidas ka maitseb. Selgitas teine, et väheke hapu. Mulle sobis. Ja nüüd ma muidugi ei mäleta, mis firma jook  see oli. Mingi O-ga algav ja neli tähte…?
Lühidalt: oli tore. Toit oli hämmastavalt hea maitseelamus, sellel punaste marjade joogil polnud ka viga. Kuni…
…kassas selgus, et selle  250ml joogi hind oli 5€. Eeee…..Ütleme, et see oli ebameeldiv üllatus.
Aga siin ilmas on ikka asjad tasakaalus.
Insalata Cumberland’i  soovitan ja üldiselt on Vapiano tore koht.

UPDATE: See jook on firmalt OCOO. Link koduküljele siin. Ja kui veebipoest 30 pudeli kaupa tellida, tuleb pudeli hinnaks 2,9 + postikulu. Ongi kallis. Ja ikkagi: ma saan aru küll, et uhke rahvusvaheline kett, aga kohalik mahl tuleks odavam ja ökoloogiline tatsumisjälg jääks ka väiksem.

Actions

Information

Leave a Reply

